رويانيان: کريمي برمي‌گردد
 
کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 9:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه مشکلات شخصي کي‌روش با مانوئل نبايد تاثير منفي بر پرسپوليس بگذارد،گفت: آقاي کي‌روش اجازه ندهيد بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي‌گردند هم از نظر جسمي و روحي مصدوم و مسموم شوند.


   محمد رويانيان که به نظر مي رسد هنوز از اتفاقات تيم ملي و حضور بازيکنان پرسپوليس در اين تيم گلايه دارد در گفتگو با خبرنگار مهر روي سخنش را به سمت کارلوس کي روش چرخاند و گفت: مي خواهم به سرمربي تيم ملي بگويم که آقاي  کي روش من از روزي که به پرسپوليس آمده ام از شما و تصميماتي که  گرفته ايد حمايت کردم و خود شما هم به خوبي مي دانيد که با دعوت چندين بازيکن پرسپوليس به اردوهاي تيم ملي طي ادوار مختلف تعامل کامل را با شما داشته و متعاقب آن مشکلات پيش آمده براي باشگاه پرسپوليس را تحمل کرديم.


وي در همين خصوص افزود: شما نيز طي اين مدت چيزي جز حمايت و تعامل از باشگاه پرسپوليس نديديد و اين حمايت همچنان ادامه خواهد داشت.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه صحبت هايش با خبرنگار مهر خطاب به سرمربي تيم ملي تاکيد کرد: اما آقاي کي روش اجازه ندهيد که بازيکنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم ملي بر مي گردند هم از نظر جسمي مصدوم و نيز از نظر روحي مسموم شوند و اين امکان را بدهيد بازيکنان ما با سلامت کامل به پرسپوليس برگردنند.


وي که قصد دفاع از تيمش را دارد افزود: اميدوارم مشکلات شخصي شما با مانوئل ژوزه تاثيرات منفي بر باشگاه پرسپوليس نگذارد اما متاسفانه ما غير از اين موضوع را مي بينيم و شاهد مصدوميت جسمي و روحي بازيکنان خود پس از بازگشت از اردوهاي تيم ملي هستيم.


رويانيان خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقادي که به عنوان يک مربي حرفه اي به شما دارم از شما مي خواهم که در اين خصوص به باشگاه پرسپوليس کمک کنيد تا شاهد چنين اتفاقات و حوادثي براي بازيکنان تيم نباشيم. باز هم يک بار ديگر حمايت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپوليس ازتيم ملي و شما اعلام مي کنيم.


وي درخصوص احتمال بازگشت علي کريمي به تمرينات تيم پرسپوليس گفت: من با کريمي و مانوئل صحبت خواهم کرد و مشکلات بوجود آمده را بررسي خواهم کرد و بهترين تصميمي که به نفع تيم باشد را خواهم گرفت و اگر به جمع بندي مثبتي برسم احتمال بازگشت علي کريمي به تيم وجود دارد.


محمد رويانيان در مورد آخرين نتايج بررسي مسموميت بازيکنان پرسپوليس در ديدار با سپاهان گفت: اتفاقي بود که هيچ توجيهي نمي توان براي آن داشت جزء اينکه بگوييم يک اتفاق ماورا الطبيعه بوده به طوريکه آزمايشگاه ها نيز نمي توانند دليل اين اتفاق ماورا الطبيعه را توجيه کنند.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان